inge live inge liv jag har lunar

hej alla barn då vare dax igen.
Jag vet inte varför, men fick bara för mig att jag skulle googla ''mode i brasilien''
de kan ju alltid vara kul o veta vad som är det senaste hetaste därborta, för vem vet om jag dyker upp där nån gång eller inte?
de här tyckte jag i alla fall va lite sjukt.. kallas även för rumphållaren
 
Nu är då min fråga vafan man ska med en sån där till egentligen? de ser ju bara rent jävla obekvämt ut. De är typ lika sjukt som att jag skulle slänga på mig en sånhära:
 ganska sexigt endå ju?

tack och bock leverknott, hahahah kom på den där nu själv faktist


Kommentarer
Postat av: PONE

haha du är söööööööt

2009-08-27 @ 22:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0