güüüd ny åren

nyår afton imorgon, shit, ska bli så kul hoppas jag, party och dansa tills vi dööör. ni ska självklart få se min outfit till nyår ;) den är väldigt väldigt simpel, eftersom jag va ute idag och köpte hhaha! sista minuten som alltid..ärsh de duger:) nu ska jag duscha, tabort allt som inte ska va där hahhah fyy. här får ni iaf se hur jag såg ut idag
inge speciellt där heller men haha jaja



fett sunki bild, men äh es lo q hay noma... som ni ser så har min klocka kommit, I FEL FÄRG, jag bestälte grön men fick röd...jaja orka faktist inte skicka tillbaka den får duga:)
jeans leggins-h&m
vit vanlig tröja-cubus
chains-gina och gliter
hjärt bamboos-vet inte va affären heter nån african affär




ser orange ut men den är röd;)

peace/leslie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0