nüürrland

SHU LOVERS and....haters?! how u doin'?
 hahah asså varje gång jag säger att jag ska lägga mig vid 9 så slutar de likadant sitter fortfarande vid datorn och skriver klart min engelska grej..so me. Jag och min kära syster har bestämt oss för att slå ihop våra bloggar bara för att vi typ,,,,a vi typ vill de helt enkelt. så för att se vem som de är som skriver så avslutar vi inlägget med /Johana eller /Leslie hahaha inte allt för komplicerat i hope ;)
Imorgon kära bröder och systrar har jag bad! DET BORDE FÖRBJUDAS, säg mig ärligt vem fan de är som gillar ocj faktist enjoys att simma 189732721 längder fram och tillbaka som en idiot, och inte bara de så  hatar asså verkligen hatar visa mig i bikini, damn! nu vart jag fan arg på riktigt hahahaha crazy. näpp dags att sova

peace från norrland/ LESLIE-E-E-E-E-EeeeeeeE



liten casual/säxi look ;) hHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0