puss på alla fina hahah

låt mig skratta........om de är nånting här i världen jag verkligen HATAR från djupet av mitt hjärta hatar! så är de rasister, ta inte åt er helt suedis de finns även svarta rasister, chilenska rasister, asså av alla folk slag..men de är så jävla skämig med rasister, bara för att johana råka nämna nåntind om att svenska filmer suger så hoppa nån upp på direkten och tog åt sig och börja kalla johana och mig massa saker, hur snyggt är derå, vf bry sig? inte bara svenska filmer som suuuger chilenska filmer är inte heller nå bra, inge skämt dom är rikitg dålig dom också..men SLUTA GRINA FÖR SVENSKA FILMER FÅR LITE KRITIK hahahah va äre här,  och att alla rasse svenskar kallar ALLA invandrare för turkar hahahha, de är som jag skulle kalla alla svenskar vitryssar, hur snyggt är derå. säger inte att de är alla svenskar men dom flesta. vf skriver jag ens ett inlägg om de här? vill få en sak klar för er läsare OM ni har nån som helst rasistisk tanke om vem som helst behöve rinte bara vara mig och min syster, så gå helt änkelt inte in här, jag ber er inte läsa bloggen, men tydligen så finner ni nånting i mig och min syster väldigt intressant eftersom ni fortsätter läsa;)  och du anonym som skrev de dära, har din ip adress sucker bara slå 112 så kan de bli en ganska fin böter för dig sötnos<3 PUSSSS OCH KRAM PÅ DIG!
/leslie



dagens chill stil eftersom jag ska hem till maby snart och myysa hela dagen:) nån ville att vi skulle skriva vart våra kläder kom ifrån så klart ni får veta
mysbyxorna är mannnndrews så vet inte vart dom är ifrån
tröjan är från h&m
örhängerna HOMEMADE hähä

lägger in en passande bild till inlägget också


Kommentarer
Postat av: sara

Sååå himlaa räätt, you goo giiirl :D <3 !!!!!



luuv the blog

2009-12-28 @ 19:31:52
Postat av: DJ Ali K

hahaha cp leslie xD

2009-12-28 @ 23:29:57
Postat av: DJ Ali K

hahaha cp

2009-12-28 @ 23:31:02
URL: http://deejayalik.blogg.se/
Postat av: hehe

fin tröja =) hur mycket kostar den? i birsta eller stan? puss btw skön blogg

2009-12-29 @ 17:59:45
Postat av: hehe

fin tröja =) hur mycket kostar den? i birsta eller stan? puss btw skön blogg

2009-12-29 @ 17:59:58
Postat av: leslie

tack tack :) den kostade 149 tror jag aa jo de gjorde den;D hehe

2009-12-29 @ 18:04:48
URL: http://jmans.blogg.se/
Postat av: hazal altuntas

finns tröjan kvar på hm hur mycket kostade den skriv på bdb snälla fet fin asså

2010-01-09 @ 00:00:10
Postat av: hazal altuntas

stan eller birsta

2010-01-09 @ 00:01:21
Postat av: hazal altuntas

eller du kan svara på bdb allt jag har skrivit okej

2010-01-09 @ 00:06:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0