sam-E = fake?

Har ni oxå hört? jag fick höra de idag av min pojkvän att sam-E faktist hade fuskat på sitt bidarg, ni vet MBFIMG har gjort en tävling där kända inom hiphop ska lägga ut en video på youtube när dom kör freestyle, priset är 2 biljetter till Busta Rhymes. Och sam-E fuskar!!! han har halsduk för munnen o mössa o glasögon o låtsas köra sin grejj när han i själva verket MIMAR till en låt som han satt på i bakgrunden, damn de är svår o förklara, kolla själv:



Här är några av kändisarna inom svenskhiphops reaktion:


vet inte om jag är sent ute, men jag fick reda på de idag i alla fall..håller med deras reaktion, varför fuska lixom?

de va allt jag hade o säga, peace/johana

Kommentarer
Postat av: sistah

http://www.nattstad.se/MBFIMG?id=887172



där e han "ursäkt" eller vad fan de är!

jävligt löjligt!

2009-12-31 @ 12:07:02
Postat av: sistah igen

hmm.. har kollat vidare.. kolla på mbfimg's blogg fattar inget nu hahaha!!

2009-12-31 @ 12:13:29
Postat av: sistah again...............

ahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.. nu fattar jag! 3 min senare.. :P

2009-12-31 @ 12:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0