shu bre express.........-.-

hola amigos, hahhaha nu lät jag som ens spansk lärare, men hur fan ska man börja ett inlägg då? hej, shu,heysan,tudilu,tja,tjenare, ja bara välja, men alla låter så jävla fel hahah vilka ishues jag har. gjorde nyss ett matte prov, ekvationer, fan va jag älskar ekvationer såå kul, asså på riktigt inge skämt, tycker de är kul :O vill ha tillbaka svaret HYYYYYYYYYPE. Snart är de lunch, kalkon bröst, vem fan serverar kalkon bröst på en jävla skola, hör dom inte namnet, kalkonbröst, fan jag ryser. läju dra en feeeet hamburgare på nåt fattigt ställe eftersom plånboken bara räcker så långt hahah FATTIGLAPP, vaskamangöra. juste, tilda bad på sina knän att jag skulle länka henne hahaha länka liksom, är man famous så är man ;)NAAAT.  men för att komma till hennes blogg klicka här, den är sådär kenza aktig, typ vad hon gör på dagarna hhaha thats the shieat ya'll know, men skön blogg, lite relaxing sådär;)

/lellan is out...haha



haha wtf?! blev nån random bild, jag johanna och johana, söta, speciellt JOHANNA HAHAHA


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Haha, jag har fan ont i knäna nu allså. Så mycket ville jag ha den där länkningen! hiihi

2009-12-09 @ 14:46:27
URL: http://tildaerixon.blogg.se/
Postat av: Johanna Cleve

HAHAH jag döörr. att du ens lägger ut den ! xD

2010-01-14 @ 12:41:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0