THE HILLS

Jag är med och tävlar i kenzas blogg om en the hills box! ;)
min motevering: MAN I LOVE THAT SHOW, ärligt så finns de inget program som slår den, inte desperat houswives inte OC asså ingen, foreal. sitter och väntar på amerikanska MTV hemsidan tills de ska komma upp nya avsnitt, eftersom sverige är så seg att släppa nya avsnitt. Så sitter jag där och faaan de käns som att jag känner människorna hahaha inge skämt, som att jag kan luren och allas liv utan till, jag kan deras liv bättre än mitt egna, och de är de som är så skönt, att få leva sig in i deras värld for a moment :) vet verkligen itne vad jag ska skriva mer. älskar bara programet helt enkelt..
GOD BLESS THE HILLS OCH GOD BLESS KENZA, lite extra mycke ifall jag vinner;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0