fucking pigs

det slutade med att jag tog den där omtalada jävla sprutan idag i alla fall

Nu kan jag säga att jag förstår inte hur ni kan ha tillåtit dom sprutat in gris jävla grejj i armen på¨mig ,mamma & pappa..

Hade jag haft barn hade jag INTE låtit dom ta svin sprutan..
Alla sprutor kan ha biverkningar, men de känns som att min arm väger 70 kilo, som att nån har kört över mig, mår så illa så att jag bara vill spy på den här jävla sprutan,är s¨trött stt ja skulle kunna somna stående..
Känner mig drogad.

ojj va bra reklam jag för vaccinationen hehe, men helt ärligt jag skiter i.
Jävla grisar, ni har dödat oss alla!!!
DÖD ÅT GRISAR!!!!!!!!!!
  !!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0