gimme gimme gimme gimme

De är alltid lika kul att se hur elektroniken uttvecklas här i världen, och det är faktist ganska otroligt hut en människa kan komma på så mycke grejjer..
Jag har i alla fall hittat vad vill ha i mina julklappar i år(klicka på biderna):
 har alltid tjatat om en systemkamera,och den här vill jag har,den är perfekt! ser onte ut som alla andras..
Dom här lego-ipod högtalarna vill jag mer än gärna ha, helst i rosa eller blå
den här mp3n är ett måste!!! rosa eller lila!
Behöver ett par nya öronsnäckor, dom här blir perfekt..lyxa till det lite.
funkar oxå..

Nu ska jag se på ensam mamma söker, peace

Kommentarer
Postat av: johanna

FLÄSHIIIGT

2009-11-09 @ 16:33:28
Postat av: johana

alltså vilken johanna äre???

2009-11-09 @ 18:52:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0