im aint dead

nu vare ett tag sen jag uppdaterade, anleningen till de är för att jag inte har ett shitt o skriva om
allas tråkiga liv och tråkiga vardag ser i princip exakt lika dan ut..

kollade runt på lite snygga klockor, nog för att jag har rätt många, men jag vill ha mer, älskar klockor, här är några från min topp 10
(den till höger ligger etta på listan just nu)
DEAR MOMMA!!

En grejj till jag vill säga, jag har sagt det förut, och jag söger det gäärna en gång till
NI KILLAR HAR SNYGGARE KLÄDER ÄN OSS TJEJER!!!
antingen så har jag jävligt udda stil, eller så har jag jävligt rätt

OKEJ vi tjejer kan ha ganska snygga kläder vi med, men ni killar, GOD DAMN
ni har snyggare sneakers
snyggare tröjjor
snyggare t-shirts..ja i prinicp allt, och jag är inte ensam om den tanken,amanda håller med mig i alla fall(skön   t)
.ska visa ett expempel

 

vart vill jag komma med de här? , JO de jag vill säga är att vaför är det vi tjejer smo måste gå runt i tighta fula korta tröjjer och ni killar i bekvämt snygga tröjjer, vi måste gå runt o va gravid o ha mens, de MINSTA vi förtjänar är väl snygga o bekväma kläder!! Am I right?(japp)

shitt ni måste tro jag är värsta psyk bruden, men jag tycker faktist så!!!
aja ska gå o käka en fet macka

peace ya'll




Kommentarer
Postat av: Linda karlsson i sthlm

varför inte bara köpa 'killkläder' hahaha

2009-11-01 @ 14:55:59
Postat av: hanna

helt rätt!!

2009-11-01 @ 15:32:00
Postat av: johana

din mammas fitta, jag brukar göra de, men de är inte de jag ville komma fram till idiot

2009-11-01 @ 23:13:50
Postat av: S

hurru hur hade en fet saftig skrov suttit nu ?

2009-11-03 @ 16:52:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0