rastlös kallas det

13 HAR DU:

Ett förhållande; vem vet vem vet:)
En bästa vän; jaa
Haft ett seriöst förhållande; njäaäeäaäa
Dejtat en av dina bästa kompisar; hmm
Blivit kär vid första ögonkastet: nä
Fått ditt hjärta krossat; jaa
Haft ett one night stand; lägg av
Skrikit åt en lärare; tja har jag väl
Sagt något och sedan ångrat dig; jaa
Ljugit för dina föräldrar om vart du är; mm:P
Några smycken som kostar över 1000 kr; aaa
Snusat;jao
Rökt; japp


12 DAGENS:

Klädsel; äckligt fula men sköna mjukisar, grå låg ärmis:)
Smink; a la naturela
Frisyr; slarvigt o uppsatt
Låt: b.f.v-de bara e så
Vill ha; babyn
Drog; vatten o is
Saknad;sötisen
Köp; en t-shiaaa
Humör; nere
Godis; inget
Tanke när du såg dig själv i spegeln i morse; hemskt
Dagens vän; lili


11 FÖRSTA:

Bästa kompis; kommerej ihåg, sofia hette hon troja
Bil; --
Kärlek; viktor
Förhållande; simon hahaha
Husdjur; hamster
Semester; canada
Jobb; hhhmm sibylla
Piercing; naveln, elle örona men de räknas kanske inte som piercing
Konsert; vet ej, dj mendez kanske haha
Fylla; när jag va 2


10 SISTA:

Personen som sms:ade dig; granit
Personen som du kramade; venneee
Peronen som ringde dig; mamma
Personen som du ringde; längesen jag ringde nån,aint got no money
Personen du sa 'jag älskar dig' till; vet äntä
Alkoholdrycken; vin
Bilfärd; till birsta
Filmen du såg; 28 days later troja den hette
Gången du grät; vet inte:D
Måltiden; mc chicken, shame on me!!

9 SKULLE DU:

Våga hoppa fallskärm; jaaaaa
Våga hoppa bungyjump; ABSOLUT
Dejta någon med väldigt mycket tatueringar: njaa,kanske
Kalla dig själv lycklig; aa
Hellre ta bilden än vara med på den; ta bild
Kunna gråta över en kille; inte något jag gillar o göra men händer de så händer de
Kunna gråta över en tjej; samma där
Ljuga för någon; aa
Kunna springa 50mil; sick


8 VAD:

Gör du just nu; kollar på idol!!
Ska du göra imorgon; plugga, på en lördag, duktig
Säger du till dig själv när allt känns svårt; baby don't cry,gotta keep ya head up even when the road is hard never give up''
Har du med dig in på bio:n; cola o chips hähä
Är det för färg på dina byxor; svart
Är det för väder hos dig just nu; regnar o jävligt
Är det första du lägger märke till hos det motsatta könet; typ ögonen, håret,stil? hmm
Skulle du göra om du vann på lotto; köpa massa sheeettt

7 SAKER DU HAR PÅ DIG:

1. bh
2. trosor
3. tröjja
4. mjukisar
5. hårsnodd
6. armband
7. örhänge


6 BLANDAT:

Är du blyg inför det motsatta könet; i början kanske,men inte sen=)
Hur gammal blir du nästa födelsedag; 17
Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan; aa
Använder du huvtröjor; aaa

Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar; har redan båda men en till tattoo skulle inte sitta fel;)
Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller motsatta; både


5 VAL:

Solnedgång eller soluppgång; solnedgång
Sommar eller vinter; sommar jisses
Vilken ålder har varit bäst hittills; när jag va liten!!
Sova på sida, mage eller rygg; sidan
Kramar eller kyssar; bådaaa


4 JAG GILLAR:

1. sova
2. rabih
3. sneakers
4. cash money flooos


3 JAG GILLAR INTE;

1. eddie fitta
2. regn
3. vintern


2 VAL:

Hemmakväll eller utgång; båda..
Sola eller bada; bada


1 JAG ÄLSKAR;

1. familj & vänner



Nu ska jag fortsätta se på idol, slänger in en bild på tröjjan jag fynda idag
PEACE
 välkommen till min garderob snygging


Kommentarer
Postat av: ella

vart köpte du den?

2010-02-22 @ 01:35:24
Postat av: leslie

inter sport!

2010-02-22 @ 07:18:24
URL: http://jmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0