the end?

På senaste tiden har det varit ganksa mycket snack om jordensundergång

Mayaindianerna säger dittan
amerikanerna säger dattan
Jag tror på indianerna
Min klass tror inte ett shitt
gud skapade jorden
gud vet när jorden går under

Kommer vi dö allihopa tillsammans? jag vill ha en normal död, i alla fall typ somna in eller nått sånt normalt,kan även tänka mig att få en hjärtattack, en normal död så att säga..inte bli slukat i ett stort svarthål och sen bara ligga där,vill i alla fall ha en fin begravning med en fin sten där de ska stå  nånting i stilen ''här vilar legenden''.. önskar mig en normal död.

Egentligen är jag inte så rädd för o dö, jag vill bara inte.

  <-- hatar fan er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0