black power nigguuu

Har haft en fundering ganska länge, eller kanske hela mitt liv
och den funderginen är varför vi svartskallar är så jävla håriga men inte svenskar

Och det är inte för att svenskar har vita hår och vi svarta utom de bara är så lixom

vi kanske inte är färdig utvecklade, vi kanske fortfarande är apor
Nu får ni inte tro att jag är hårig, för de är jag inte..inte mer än vanligt i alla fall

men vissa killar iiIIIHH, mer hår på benen än huvet
,men de är inge fel med hår,bara lite...hårigt lixom 

vart vill jag komma med de här?
ja nu måste jag faktist gå och ta mig en funderare och lätta lite på trycket.
Borde plugga oxå men jag stannar nog och spelar lite snake på facebook, mycke viktigare lixom

grattis förresten foki för årets blogg, du är en framgångsrik kines!

peace

<- inte svensk rygg
<- svensk rygg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0