kommer inte på nån rubrik..

sitter och kollar på bilder från barca, fuck vad jag vill dit..bästa stället på hela jorden(efter chile, såklart)

Försöker lära mig photoshop, tung jag e, fattar inte ens hur man suddar..aja ska gå o äta en fet chilensk completo, BIG UP

 
1.jag som badar i havet mitt i natten
2.jag på en helt vanlig chill dag on the beach
3.tatuerade mig i spaninen, den står för den enda riktiga kärleken i mitt liv, min familj.
4.jag & leslie i PANAMOS
5.(nacke varning på mig)
6. jag på ett jätte fint ställe, kommer dock inte ihåg namnet...



peace


Kommentarer
Postat av: anonymoz

hur kom du på din tattuering? hittade du den på någon sida elelr so? grymt snygg iaf..

2009-10-30 @ 20:34:22
Postat av: johana

shu anonymoz, hittade en på internet som gav mig insperation till denna(den var inte likadan som den här), skissa om den som jag ungefär ville sen tog jag den till tatueringstället i barcelona så skissa han upp några idér och då valde jag just denna:)

2009-10-31 @ 01:40:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0