MUSIC IS MY SAVIOUR

ska börja detta inlägget med att säga fuck mig sten hårt, hade precis skrivit klart detta inlägg när jag sedan råka trycka ner allt så de bara försvann, puttväck

aja, skrev väl något i den här stilen..

sitter och lyssnar på gamla godingar, och hittade massa riktigt felande mixar
hatar verkligen dåliga remix av någon låt men verkligen gillar
här hittade jag ialla fall en lyckad mix

hur tung e den inte huh?!?!


här är även fler gamlingar:) lyssna om ni vill, om inte, gå och stek apor i afrika

kärlek & respekt

(god damn it denna väcker minnen!!!)

(fäller en liten tår åt denna låt, minnen minnen minnen..)



daaamn nu får de fan räcka innan jag sitter här och gråter på riktigt, peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0