10 sanningar om mig som du kanske inte visste

eftersom jag inte har nånting att skriva om så får ni väl läsa tio sanningar om mig, enjoy!;)

1. jag är 17 minuter yngre än min tvillingsyster leslie, och därför tar alla mig som en bebis, alla säger att de märks att jag är den yngsta av oss,men hur fan då?, jag är sjutton minuter yngre hallå?!?!?!
2. jag ääääälskar fiskbullar, finns inge godare, hellre en fet tallrik fiskbullar än en fet big mac,yummie!
3. jag älskar att sova naken, känns som o sväva på moln
4. blir jätte ledsen när jag tänker på mina släktningar i chile, att jag aldrig har fått växat upp med mina kusiner,min mormor,farmor,farfar,osv...
5. Jag har aldrig träffat min morfar, och nyligen så gick han bort, de är nånting jag kommer ångra resten av mitt liv,sov gott abuelo
6. när jag och leslie var lite yngre så lekte vi en dag med ballonger, vlket slutade på akuten med 6 stygn i käften
7. I mitt liv har jag fått många konstga frågor av människor, men den konstigaste är nog: Hur känns det att vara tvilling? hahahah smäll jävel på dig
8. om jag äter frukost så spyr jag, mitt senaste försök till att äta frukost var förra veckan, aldrig mer...
9. Den absolut sexigaste kroppsdelen på de motsatta könet är ryggen, en vältränad rygg, grrr;)
10. nu ska jag gå och äta avokado på macka, hihih


kärlek & respekt mina vänner                                                                                                                                                                                                                                                                               

Kommentarer
Postat av: fridaya

håller med dej om ryggen där assååååååå!!! shiiittt

2009-09-25 @ 01:35:18
URL: http://metrobloggen.se/fridaya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0