arg

aa idag blev jag vad man kallar arg
riktigt rasande!
Började städa mitt rum o fick för mig att jag helt plöstligt skulle städa hela lägenheten, woho lixom.
När jag kom till toan s¨börja jag städa toan oxå, då menar jag I toan.
Jag kollade på vattnet i toan, och börja tänka, fan va vi i sverige är bortskämda, vi har ju tillome rent vatten i toalett jävlen.
Vi är så löjligt äckliga, vi klagar på allt

fan jag fick inte hela studiebidraget den här månaden
fan jävla skolmat
fan jag är sugen på donken
fan jävla pappa som inte gav mig en 100 lapp för o käka på stan

asså WEAKIPAIKIE, vilka jävla horungar vi e, aa precis alla
vi har renare vatten i toan än va barnen i fucking afrika nånsin kommer att få smaka på..
Ibland önskar jag att jag kunde åka till afrika o ge dom massvis med vatten..
De är de som stör mig så mycket med kissie pussy dessi amir o alla.
''åh idag har jag fått min blogglön, gick o köpte ett par skor för femtioelvatusen kronor''
men snälla kissie ta lite vaselin o stoppa upp blogglönen i arslet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
de va allt om de hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0