bara för dig hahah

japp, har faktist ett väldigt stort fans, kanske inte ska nämna några namn här i bloggen, men han börjar i alla fall på S och slutar på armed..

Iallafall, jag kollade runt lite o sådär sen helt plöstligt så dök de upp en ganska rolig grejj(tycker jag)
här slänger jag upp en liten bild


De här mina vänner, de här är en toa,och kanske inte vilken toa som helst.
På bilden här ser ni ju att man faktist inte ser in, men om man sitter där så ser man UT!
Då är dagens fråga, skulle ni sätta er där o göra era behov mendans ni ser hur folk går runt o runt där, de skulle fan inte jag gjort.
Skulle ni ?

Kommentarer
Postat av: SAR¨¨

2009-09-05 @ 04:30:41
Postat av: Sarmed

trogen =D

2009-09-05 @ 04:31:29
Postat av: johana

japp,trogen läsare=)

2009-09-05 @ 12:37:07
Postat av: mel

jag skulle!!:)

2009-09-06 @ 12:35:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0