dagens fråga

Hej alla barn, måste bara få fråga en fråga innan jag åker iväg till min kära vän amandrew

De är en sak jag har undrat över,ganska länge.. rätt så länge, så nu ville jag bara höra va ni tycker
Vad skulle ni göra om ni är på besök hos nån(det kan vara hos någon ni tycker om,på middag,hos en kompis m.m.) sen så blir ni riktigt sugen att gå på toa, ni vet när man är så skitnödig att man verkligen inte kan trycka in den, när den lixom nästan nuddar underkläderna!
så springer man in på toa, gör de man ska, lättar lite på trycket, SEN upptäcker ni att de är slut på toa-papper, ni kollar runt om ni möjligtvis ser någon toarulle, men de finns inte, de är slut

Va gör ni?

nu ska jag springa men jag förväntar mig svar

kärlek & respekt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0