dra en gräns förfan

Ja precis, en gräns jävel, nån måtta måste de ju finnas johana, jag vet ju att jag inte kan sitta o skriva om bajs o toaletter o toarulle hela tiden...ber om ursäkt... speciellt till S som är lite extra känslig för sånt där.

Såg precis en film, män hatar kvinnor tror jag den hette? jahapp, varför blir jag alltid lika besviken på alla filmer som folk tipsar om, tex twilight, va skit pepp på o se den när alla tjatade om den så mycke, va äre jag ser, vampyrer...behöver jag säga mer?!


angående män hatar kvinnor fattade ungefär såhär ->  <- mycket av filmen
Alltså svenskar borde inte få göra filmer
1. Ni har sämst skådespelare
2. de är samma jävla skådisar i alla jävla filmer, michael pära o va dom alla nu heter
3. Era filmer är helt enkelt sämst
..o nej jag är inte rasist,jag är ju trotts allt en svensson me rytm i sina ådror, tycker bara ni dricker alldeless för mycke o har riktigt dåliga skit filmer

de var allt

käääärlek & respekt



Kommentarer
Postat av: Sarmed

nu har du hittat tbx ditt flow ;D

2009-09-06 @ 13:50:41
Postat av: johana

hahaha sarmed

2009-09-06 @ 16:18:13
URL: http://jmans.blogg.se/
Postat av: Anonym

eh? ursäkta? åk hem till ditt jävla land om det inte passar då! hur snygg är ni turkar då eller vafaan ni kommer ifrån, kroknäsa till tusen

2009-12-28 @ 02:44:55
Postat av: johana

haha, anonym du är rolig du.. ni svenskar kallar alla svartskallar för turkar, kroknäsa va... din mammas är krokig

2009-12-28 @ 10:50:26
URL: http://jmans.blogg.se/
Postat av: johana

p.s era filmer är såå sämst

2009-12-28 @ 10:50:43
URL: http://jmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0