hejhejhejehejhall¨å

hej alla glada
själv är jag sur..eller sur, less kanske är rätta ordet

Nu märks de ju i alla fall att vintern börjar komma, så jävla kallt ute så jag vet inte om jag ska dra fram täckisbrallorna;), skööön     t

På bussen idag såg jag två saker som jag inte borde ha sätt,nämligen
1.en kille med vita byxor
2.en kille me brallorna under skärten+vita kallingar o ett bajs sträck

Okej...killar med vita byxor är nog de fulaste en kille kan dra på sig.. tycker jag!
kille med vita byxor och byxorna innanför ett par stadium sockar eller nått liknande, fyfan va osexigt säger ja..

Killar med häng är okej, eller de ska vara häng,men nu snackar vi inte häng ner till knävecken
nån gräns jävel måste de ju finnas.
En till grejj måste jag få tillägga, håriga skärtar!
fyfan va äckligt!!!!

ska plugga eller lägga mig nu, kärlek o respekt

Nej till håriga arslen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0