hmhmhm

om min blogg nu är så sämst som vissa anonyma smuts kommenterar, varför har jag endå typ 50 läsare fast jag inte ens uppdaterar.. jag är nästa HUNDRA på att de är ni som läser den, dumma idioter ingen tvingar er läsa heller 
ja vissa tänker ju med arslet

dock påstår jag inte att min blogg är rolig, för de är inte de som är så mycke meningen heller, vill bara skriva när jaghar tråkigt, o skriver om de första som dyker upp i min lilla hjärna

tänker inte skriva om hur min tråkiga dag sett ut
tänker inte heller skriva om hur mycke jag älskar min familj o mina vänner,för de vet dom redan
tänker inte skriva om hur jag har klätt mig idag(dagens outfit?) o hur mycke de kostade(!?!?!)
tänker inte skriva om mitt tragiska och tråkiga liv

så nu vet ni de, intressant:P

peace!


Kommentarer
Postat av: ehh

men läggg ne helt förfan

2009-09-02 @ 15:44:52
Postat av: me

lägg ne helt förfan

2009-09-02 @ 16:08:34
Postat av: haha

de har rätt :D

2009-09-02 @ 18:36:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0