jahapp

eftersom jag inte har nånting vettigt o sktriva om så får ni väl läsa såna här frågor hehe!!


 

Senaste:

Personen du pratade med telefonen? -  min pappa
Personen du fick ett SMS av? - granit
Låten du lyssnade på? -  advence patrol-el poder
Som du åt? - chicken nuggets på skola
Som du drack? - vatten
Filmen du såg? - bra fråga..vet inte va den heter


Årets (hittils)
Snällaste? -  hihi anki!
Snyggaste? - men beybey
Bästa förhållande? - inte haft nått i år
Bästa vän? -  amanda & meli
Roligaste kväll? - tjaaah...vet inte?


Antingen eller...

Långa eller korta förhållanden? - venne,långa troja väl
Puss eller hångel? - pussas:)

Strul eller förhållande? - förhållanden


Under den senaste veckan har jag:

1.Varit full? nee
2.Snusat? näädu

3.Rökt? nepp
4.Hållit någon i handen? jaaaa
5.Hånglat? ja hihi


Just nu:

Vem saknar du? - mami olga
Vem tänker du på? - brad pitt
Hur känner du dig? - jag mår helt okej:)
Vad vill du helst göra? - vill ha en fet pizza
Vart vill du vara? - med min farmor


Kryssa i...

Kär? ja(/) nej( )
Singel? ja(/) nej( )


Antingen eller igen:
Fest eller hemmakväll med familj? -  med familjen såklart
Vänner eller flickvän/pojkvän? - vänner
Dator eller TV? - båda ju


  <--tyra banks






peaceeeeeeeeeeeeeeeeee

                                                P.S!! såg nu att man inte ser alla frågor, att dom är svart? så om ni vill läsa så får ni väl typ markera eller nått..bye

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0