måndag

Japp, måndag idag, måndag=skola
idag på skolan så hade vi klasskort eller va de heter
så klart var jag inte med(för allas trevnad)

Mamma åkte till frankrike idag, visste inte ens om de,kul att vi informerar varandra i denna familj, såg ba att hon tog upp resväskan lixom

''jaha o vart ska du flytta då''
''neej, jag måste gå till farnkike''
ja okej, ha då så bra min fina mamma, syns väl om.. eh aa hur länge ska du ens vara borta?

Nog om de,
märkte en grejj idag förresten, vafan de är hål i alla min kläder?!?!?!? hare börjat växa tänder på mig eller vad äre frågan om!!

okej nu blev de lite för likt kissie pussy dessi amir här, ska sluta GENAST!! hajdoo

  (dock tror jag att tröjjan är sådär på riktigt?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0