mina fötter gör ont

okej, idag va kanske den jobbigaste dan jag varit med om
fötter+tår+tånaglar+häl=ont

en rolig sak som hände idag..eller rolig o rolig, jag hade skiiiiiiiiiiiiiiiiit ont i fötterna efter en dag på södra med orientering, sen satt jag i bussen och tänkte ''åh äntligen hemma'' så plingade jag..**pling**
när bussen började stanna upptäckte jag, men vafan jag har ju plingat för tidigt!!!
så feg som jag är så vågade jag inte säga till busschaffisen(plus att de satt två sexy babes bakom mig) så jag bara gick av som typ''happ,här ska jag av''
när jag klev av bussen och bussen åkte iväg så sprang jag till gräset där ingen såg mig, och la mig ner
la mig...
.........i gräset.....
mina ben orkade inte bära upp mitt fett längre

ne nu ska jag gå och äta fisk sen va me amanda,förresten bara så ni vet så gillar jag inte fisk så mycke, min tallrik består ungefär av 95% citornpeppar och 5% fisk   (förutom fiskbullar,YUMMIE)

peace

 (min personliga favorit är santa marias citronpeppar, dom andra har så stora peppar korn..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0