sho sho brää

varför är det så många som ha börjat använda vinterjackan?
blir så deprimerad..de känns nästan som att ni välkomnar vintern
de är inte ok.
Jag ska i alla fall använda tunna jackor så länge det går!

Jag sitter och äter frukost nu (vaaa,frukost?!?!) ja, frukost.
Får väl hoppas på att jag inte springer och spry upp den sen..
Kom på en grejj, de är nog inte frukosten jag mår illa av, det är tandkärm!
Inte för att de är äckligt eller nått, men de är själv konstistensen
kladdigt o tjock smörja
Kan nog va för att jag fick dricka en tandkräms liknande medicin en gång när jag va på sjukhuset och hade magkatarr

äh
 ska till skolan nu

hejdå peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0