I gott 99 problems and they all bitches

äntligen loooooooov! så efterlängtat nu så de finns inte..har några saker planerade till lovet, imorgon blir de förmodligen en utgång med tjejorna, och på söndag åker jag till martins stuga och är där till på onsdag! har varit där 2 gånger förut och har haft riktigt kul båda gångerna..vi ska åka massa skoter, grilla, pimpla och massa sånt mysigt man kan göra på  landet =D ytterhogdal heter det i ska till, trorjag iallfall det hette!
idag iallfall var jag på stan en sväng med tjejerna, gjorde några impulsköp som jag tänkte ni skulle få se!
pz/leslie


köpte en sån här bustier fast en ljusrosa! hittade ingen bild på den och orkade inte knäppa på den heller ;P skit snygg iallafall och gör magi! haha


en vanlig tee i rätt så sköna färger!


en ny plånbok eftersom min är halft slaktad

Kommentarer
Postat av: oliw

vart hittade du bustiern? skit söt:)

2010-04-04 @ 10:11:19
Postat av: leslie

den är från h&m :)

2010-04-04 @ 11:44:47
URL: http://jmans.blogg.se/
Postat av: Anonym

vart har du köpt plånboken ?

2010-04-23 @ 21:38:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0