mamita

jag vet, riktigt keff uppdatering, men de är inte kul att blogga när man inte har någon kamra, inte tal om cam bilderna som är RIKTIGT keffa. Min mamma är bort rest och han har kamran med sig :(
ville berätta att jag går on a diet för tillfället, så är hungri hela tiden skit jobbigt haha, och nu vill jag inte höra de här "men varför bantar du" lalalala. jag bantar för min egen skull, för jag vill känna mig trygg med min kropp helt enkelt. Så nu ska jag och pappa och johana åka och handla massa nyttig mat och åka och kolla på en cykel! nice!

pz/leslie






Kommentarer
Postat av: deniz

Okay, I understand! Jag kan hjälpa dig om du är intresserad. Alla mina knep och tips, kanske över en kaffe på stan. U let me know!



/d

2010-04-30 @ 13:47:06
URL: http://denizfryksell.bloggplatsen.se
Postat av: Tomas L.P

hahah även cykel ;;;;P

2010-04-30 @ 20:09:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0