20 frågor

Wei wei wei here we go!

1. Värsta känslan?
Smulor i sängen och när man tror att man glömt mobilen någonstans!! 

2. Bästa känslan?
.... Men efter en stunds letande så finner man den i fickan, wei wei wei!!!

3. Din första tanke när du vaknar?
Fan går min klocka fel eller? 

4. Vilken ringsignal har du på din mobiltelefon?
Chris Brown ft. Tyga-Deuces

5. Har du någonsin varit kär?
Ja, jätte jätte kär right now!

6. Vad har du på väggarna i ditt sovrum?
Nå dekorations blommor och en tavla på en tjej osså che guevara osså en 52 tums plastmatv BAAM.. Okej ne ingen 52 tums plastmatv...

7. Vad har du under sängen?
En jävla massa damm

8. Ser på?
Stirrar in i data skärmen just nu

9. Lyssnar på?
Nu? R.kelly med låten love letter

10. Skriv nått smart!
1+1=2

11. Om du fick träffa vem du ville död eller levande, vem?
Barack Obama lätt!

12. Vad stod det i ditt senaste mottagna SMS?
''Vet du vart leslie är?'' 

13. Vad vill du bli när du blir stor?
Rik, känd, plastikoperarad, framgångsrik, lyckligt!

14. Hur skulle dina vänner beskriva dig?
Ehm.. Ja, som en rätt blyg person om man gemför med leslie (jag blir ALLTID gemförd med henne) Dock så säger dom flesta faktist att leslie verkar mer bitchig än mig.. Jag ser yngre ut än henne får jag oxå höra rätt ofta, konstigt tycker jag eftersom de bara skiljer 17 minuter mellan oss? Hahah okej de där va kanske inte svar på frågan men aja

15. Vilket är ditt lyckligaste ögonblick?
När pojken min skulle åka till stockholm o jag va värsta less så kommer jag till skolan så dyker han upp som överraskning bara för o säga hejdå till mig(vi hade precis blivit tillsammans då) och jag trodde redan han var påväg ner så dyker han lixom upp hihii.. Okej de där va kanske inte lyckligaste ögonblicket men de var ett väldigt lyckligt ögonblick och jag kommer inte på något annat just nu:)

16. Vad skulle du vilja vara världsmästare i?
Nått bara.. Vad som som helst, bara jag kunde få en gnutta talang i nått så är jag super nöjd!

17. Vilken kroppsdel klarar du dig utan?
Mina tår.. Helt onödiga och fula, dom bara ligger där lixom

18. Vilken superhjältekraft vill du ha?
Lätt flyga.. Slipper man betala buss o bensin o shitt

19. Vad är du beroende av?
MER apelsin, trocadero, pengar, mobilen, värme, shampoo & hotwings!

20. Vad skulle du ta med dig till en öde ö?
Min älskling suklart




Jätte gammal bild på mig o leslie hahahah döda mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0