Dag 09 - Dina syskon

Oj hade helt glömt bort den där listan jag höll på med:P men eftersom vissa rubriker va riktigt keffa så hoppar jag några:)

Över till mina syskon.. Vi kan börja med den äldsta av oss, Milena. Ja Milena är då min storasyster hon är 23 år gamal, alltså 6 år äldre. Vi har bara samma pappa. Men för mig så är vi endå hel syskon och jag verkligen HATAR när folk säger din halvsyster. För nej, de är lika mycke min syster som Leslie:) Hon bor då i stan med hennes pojkvän Josef och jobbar på waynes coffe¨

Leslie är min tvillingsyster som dom flesta säkert vet. Det skiljer 17 minuter mellan oss. Leslie går 2 året på frisör och jag går 1a (haha). Hon har en pojkvän, Martin. Sen så bor hon hemma här och jobbar på donken.

Jag älskar verkligen mina systrar mest i hela världen. Vi är samma kött & blod och vi kommer alltid att vara. Hur mycke vi än tjafsar och bråkar me varann, så är dom de viktigaste på denna jord för mig.

De var lite om mina underbara syskon, nu ska jag fixa mig sen va modell för en dag med mina sisters hah! PUSS


Kommentarer
Postat av: aaa

hur kan leslie gå 2a året och du 1a året, ni är ju lika gammla?

2010-12-19 @ 13:35:00
Postat av: Johana

Svar: Jag har väl förmodligen gått om

2010-12-19 @ 21:16:56
Postat av: josefin

de skiljer 20 min mellan mej å min twin! hehe

2010-12-27 @ 02:10:56
URL: http://www.nbtcrew.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0