Dag 10 - Din första kyss

Min första kyss hahah.. Jag tror de va i sexan? Nämner dock inga namn av privata skäl haha^^ Men jag kommer ihåg att de här va första killen jag ''höll på med'' löjligt, de va väl sms hit o dit. Jag tyckte inte ens om honom jag tyckte bara att de va coolt att en kille var efter mig. 

Jag kommer ihåg att jag var jätte blyg så varje gång han ville träffas så ''råka'' jag ha nånting att göra. Men tillslut så förstod jag själv att jag inte kunde hålla på och ljuga längre, va kunde hända lixom? Så vi bestämde, eller han bestämde, att vi skulle träffas efter skolan och gå på stan. Så gick vi runt där, pinsam tystnad ni vet. Så satt vi oss på en bänk utanför dåvarande kappahl kommer jag ihåg, osså kysste han mig! Och jag tänkte bara nej nej nej jag vill härifrån hahaha.. Några dar senare slutade jag svara på hans sms och vi slutade prata.

Där fick ni en ganska detaljerad historia om min första kyss:P!


Nu ska jag kolla runt efter en hund för jag vill verkligen ha eeeeen♥



Kinda miss you...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0