Dag 11 - Denna vecka

Denna vecka är de julafton och den ska spenderas med min kära gudmor o mina gudbröder (och familjen suklart) hihi. Jag är inte den som går och längtar i flera månader till att de ska bli julafton. Jag är heller inte så stort fan av julklappar och hatar att kolla på kalleanka.

Ska jag vara riktigt ärli så är hela jul grejjen tråkig. Enda höjdpunkten är väl maten, och då menar jag inte svensk sill och julskinka. Utan nu snackar vi feeeeeeeet chilensk RIKTIG mat. Som vinner över felix prinskorvar hundra gånger om!

De är nog de enda jag ser fram emot med julen,  äta god chilensk mat och vara me familjen. Sen så är röddagarna efter julen riktigt jobbiga. Tänk själv! Man får cash i julklapp o man måste vänta flera dagar med att spendera dom eftersom allt är stängt, p-a-i-n !

Nä julen för mig är bara byte av pengar o hettseri. Leta julklappar i stor svettig vinterjacka är väl tamefan de värsta som finns?!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0