?

Jag har upptäckt en sak... Hur fult och konstigt det än låter, I got a obsession... och de är ögonbryn!
Ja ni läste helt rätt haha. Jag är besatt av ögonbryn:S Jag håller på med mina ögonbryn minst 3 gånger om dagen, och när jag sminkar mig, så är det dom som tar längst tid. Jag älskar att noppa folks ögonrbyn. Och ögonbryn kan avgöra ens utseende så mycke, har man fula smala ojämna ögonbryn så kan hela utseende bli fucked. Hahahha'!!

Dock så tänker jag aldrig på killars ögonbryn, det här är bara med tjejer. Fast de är klart, är de en kille som har mer noppadeögonbryn än jag så äre ju nått som är fel:P

hahaha eller så kanske de är mig de är fel på? Jag behvöer hjälp....

 



På tal om ingenting så har mitt hår växt jätte mycke sen jag slutade använda extansions och började använda jätte bra hårprodukter:) Ska aldrig aldrig aldrig mer klippa mig hihihi pussss♥




Kommentarer
Postat av: hehe

vilka hårprodukter började du använda?:D

2010-12-18 @ 12:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0