chile<3

har verkligen inte haft lust att skriva.. ni kanske hört talats om jordbävningen som hände i chile, ni förstår inte hur de käns att känna sig så maktlös..min släkt mår bra, iaf dom vi lyckats fått tag i, vi fick tag i dom av ren tur, alla telefonlinjer är avstängda, jag ber till gud hela tiden att inget har hänt dom, det finns inte ord som kan förklara hur ledsen och orolig jag är, tänker på dom hela tiden..den här jordbävningen var 500 gånger starkare än i haiti, bara de att haiti inte var förberedd på jordbävning men de var chile, blir så less när jag ser chilenska nyheterna, vart ä hjälpen? hjälpen som haiti fick dom fick hjälp i mängder, nästan mer hjälp än dom behövde? men chile då, vem hjälper dom? på nyheterna visar dom folk som springer in och själ, folk som sitter på gatan med endast sin familj och en filt runt om sig, inget har dom kvar, allt är borta..jag har sagt det förut och jag säger det igen, det är jordens undergång som är påväg, säg vad ni vill, kalla mig freak, men de är nu de börjar visa sig..
be till gud, för alla som har släktingar där nere, att det inte händer nåt mer, såsom en till jordbävning eller en tsunami..

paz/leslie


bilder från aftonbladet.

älskade älskade familj. Siempre amor

Kommentarer
Postat av: isabelle

säger desamma till er båda, tack för i fredags :D! vi måste ut o fiestaaa lite vafan! saknar er! <3

2010-02-28 @ 18:02:32
URL: http://mayasaa.blogg.se/
Postat av: leslie

som fan att vi måste ::) lovet!!!!<3

2010-02-28 @ 18:29:00
URL: http://jmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0