fredagsmys

Hey u guys! sitter hemma at mah babys place och gör inte så mycke nu, vi ska strax ner på 7 eleven och mysa till de lite, FAST JAG SKA BARA DRICKA RAMLÖSA, japp för jag har ju slutat äta onyttigheter :D men gud nu lät jag som nån fjortisbloggare, men så är de iallfall..vart så less idag satt på birsta i två timmar all by my self och snacka med min knäskål! men nu har allt ordnat sig..skönt att vara med maby, va ju inte igår precis :)
fick reda på att några av dom människorna som betyder mest för mig ska åka bort ett tag<3 los voi a echar de menos, los amo un monton, saben quienes son:)

nu ska vi ner på 7 eleven =D paz /leslie


te amo mi chanchito, du betyder allt <3


Kommentarer
Postat av: Truth

Hejsan! Sugen på skvaller? Besök då min skvallerblogg, storbloggarna får panik när sanningen kryllar fram, medan andra får sig ett gott skratt. Maila gärna om skvaller! / Truth

2010-02-19 @ 21:35:39
URL: http://finest.se/truth
Postat av: tu chanchito

jag kommer också att sakna er, puss puss.

2010-02-23 @ 22:17:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0