hatar rubriker

Japp, hatar när det kommer till rubriker. Kan sitta i fem minuter ungeär o tänka på nån låt men inget ploppar upp.

Åt nyss kyckligfilé med sallad, haha trodde de va fisk jag satt o åt, helt ur i huvve.

Va med baby förut, vi somnade sen när jag vakna för ungefär en halvtimme sen så va ha nitne brevid mig längre:( han hade åkte för två timmar sen sa min mammut, haha.

Nu väntar jag på att mamma o pappa kommer hem med min nya garderob som vi ska bygga upp:D c-yaa!!
/johanaaa





i'll never stop loffing you♥ hihi

Kommentarer
Postat av: granit

love you

2010-02-22 @ 22:06:16
Postat av: johana

sötis<3

2010-02-23 @ 09:28:11
URL: http://jmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0