hejdå älskling

igår åkte jag hem till granit runt åtta tiden eftersom han ska åka bort nu i en vecka..nu tänkter ni säkert en vecka? gud va löjligt, men en vecka är faktist mycke!!! hur ska jag klara mig utan dina pussar älskling?

I alla fall så sussa jag med han sedan åkte jag till skolan. Får de va såhär mycke snö ute by the way?!?!

Nu har jag suttit och ätit glass och gjort nya örhängen som jag inte gjort på länge eftersom jag inte vetat vad jag ska göra:D

kärlek♥/johana


han fixade albank mat til mig, sötis


straight from the ghetto


den blev fet tycker jag, fast tog 50 år o få ihop det, fick göra om femtioelva gånger innan den blev..ganska bra i alla fall, im working on it!


ett lite annorlunda kassetband..med nåra av mina favorit färger.



ursäkta cam-bilderna men orkade inte knäppa me kameran..

Kommentarer
Postat av: sis

men hållkäft du åvan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



vet hur de känns att va utan sin boo :(:(:( miss my boo 2

2010-02-04 @ 21:25:05
Postat av: Ali

ditt snor rinner :) sista bilden !

2010-02-04 @ 22:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0