jasdiojoejaj

SÅ FUUUUUUCKING LESS PÅ ANONYMA, visst jag är inte ens sån person som tar skit från en annan, men en gräns jävel finns de.Att de sitter små smutsiga nolifers bakom data skärmen o tro att man kan slänga ut sig precis vad man vill,små fega fitter som inte våga skriva namn o stå för vad man tycker. Nu har jag gjort såhär. INNAN kommentrerna publiceras så kommer jag/leslie godkänna kommentaren först, är de nått litet gatubarn som kommenterat nå shitt, o inte skrivit sitt riktiga namn så kommer det inte att publiceras, dyker de därimot upp en kommentar med namn så godkänner jag/leslie den..shitt att man ska behöva gö såhär

fuck you fucking fuck/johana

Kommentarer
Postat av: Anil

Haha shiiiiiiit! :O Andas Johana, du behöver inte döda dom!

2010-02-05 @ 04:41:05
URL: http://thehundreds.blogg.se/
Postat av: Cricka! :)

JAG ÄR DÅ INTE ANONYM!!



haha "fucking fuck fuckers fack fuck"



Tjejen som är less? xD

2010-02-05 @ 07:41:21
Postat av: johana

hahaha aa vädligt less

2010-02-05 @ 08:41:26
URL: http://jmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0