NÖRRLAND

sovit från att jag kom hem från skolan tills nu, kul..är typ över hypad nu, men nån måste ju va de å hah.
Känner att bloggen börjar dö ut? kom gärna med förslag vad ni skulle vilja läsa om mer eller nå ider eller whatever:D skulle va gölligöll som vi säger i norrland.

Har tänkt på de mycke, hur vi pratar här uppe..För er stockholmare som läser kan jag tala om för er att U blir Ö här, tex SUNDSVALL säger ni vi säger mera SÖNDSVALL..eller TUGUMMI vi säger mera TÖGGÖMI, inge skämt hahah de är så jävla fult, känner mig som största bonden när jag åker till stockholm och om jag ska va ärlig försöker jag tala så "stockholmskt" som möjligt när jag åker dit hahah. har fått höra hundra gånger av mina vänner i stockholm att vi låter som dom i pist vakt, men come on?? så illa är de vell inte hoppas jag! ska spela in så får ni andra utom dom från sundsvall höra vad jag menar med Ö :D

Nu ska jag äta chilensk mat! feeett gott
/leslie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0