now ya'll know

Tänkte berätta för er nya läsare att det är två tvillingar som driver den här bloggen, jag heter leslie och går frisörprogrammet på John Bauer och min tvilling syster heter johana och går it-media på John Bauer..efter varje inlägg så skriver vi tex /leslie eller /johana så ni ska fatta vem de är som skriver:D hehe
Nu är det säkert många som undrar hur man ser skillnad, och de får man bara lära sig helt enkelt har inget direkt tips, eller skulle vell va att johana har svart hår och jag numera brunt? nåt sånt :)
här får ni bild på mig och johana också så får ni se själva


leslie<-----.----->johana (dock ganska gammal bild)


en lite nyare.. johana dit<-----.------> jag dit


Kommentarer
Postat av: caroline

det står ju att den här bloggen är johanas från början varför gör ni inte en ny som står för er båda?

2010-02-17 @ 00:13:38
Postat av: leslie

du har rätt de va johanas blogg från början!, för vi känner att vi inte orkar de :D

2010-02-17 @ 07:19:31
URL: http://jmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0