paz

fick en kommentar nyss av nån anonymus (dom jag älskar mest) att de va dålig uppdatering, MEN ÄRE SÅ, du behöver inte påminna mig jag vet, och de är min blogg så jag uppdaterar när jag vill var jag vill och hur mycke jag vill :) så tänker inte ursäkta mig and thats the case :) ni fattar nog vad jag menar.. men nu är de så att jag har noll inspiration eller motivation till att blogga och jag verkligen HATAR HATAR att läsa en blogg utan bilder och bara en lång text, asså vem orkar ens läsa de? så då väljer jag att hellre vänta någon dag tills jag kommer på nåt..tänkte visa er lite shopping jag och johana gjorde i måndags, inte nå intressant men så ni har nått att se på iallfall för inlägg utan bilder är SOOOOO NOT ME haha, gaystyle ;)
JUSTE vigor festen imorgon med mina tjejer :D fyfan va kul de kommer bli...taggad till max...bara min meli som fattas :(

/leslie

ny chain

bestämde mig för att pröva på den här med typ en "rulle", suger säger jag

köpte en rouge från sminkshopen.se bara för att :) riktit grym faktist

Kommentarer
Postat av: Anonym

kaxig bloggare, wannabe kissie elr ?

2010-02-25 @ 20:05:41
Postat av: Tomas

Tüüüüüüünngt halsband :D

2010-02-25 @ 21:33:52
Postat av: hazal altuntas

vart är halsbandet i från ?:)

2010-02-26 @ 17:39:36
Postat av: Emelie

vart har du köpt halskedjan? :)

2010-02-26 @ 18:40:01
Postat av: hazal

vart ät halsbandet i från hur mycket ?

2010-02-26 @ 23:06:50
Postat av: johana

glitter

2010-02-27 @ 12:48:32
URL: http://jmans.blogg.se/
Postat av: isabelle

älskar denna blogg asso.

2010-03-12 @ 13:30:09
URL: http://keepyaaheadup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0