THANKS TO ALL MY HATERS,YALL MY MOTIVATORS

va på birsta idag som sagt med my girlfriends♥
fick bara med mig en tröjja hem..kanske inte världens snyggaste fast den va söt..köpte den mest bara för att gö mig av med de där jävla presentkortet,ni kan fåse den imorgon orkar inte knäppa kort nu:)

Nu tror jag att jag vet vad de är för sjukdom ja har, VATTKOPPOR!! oh lord, hoppas jag har fel, hoppas de inte är de.

nä nu ska jag läsa om illuminati som jag inte fattar ett shitt av.

God bless yall/johana





kom o tänka på en sak...fuck vad jag inte är fotogenisk, ser helt crazy ut på alla bilder


Kommentarer
Postat av: meliii

luuuuuuv u

2010-02-07 @ 22:55:40
URL: http://mtotheb.blogg.se/
Postat av: anonym

är det erat riktiga hår på bilderna ? (alltså leslie och johannas)

2010-02-08 @ 16:48:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0