caroladonkeymonkey

tänkte ta upp en grej här som jag fann väldigt väldigt dåligt. dom flesta har säkert redan hört om de här..carola häggkvist ni vet hon melodifestivalen sångaren, hon iallfall va till haiti eftersom hon har ett faderbarn där. Hon tog med sig en present till sitt fattiga fader barn, de va inte skor, kläder eller mat, utom en hugo boss parfym, en hugo boss parfym?? spelar hon dum eller föddes hon så? jag menar hur kan man vara så känslosam att man tar med sig en 90 cl parfym som motsvarar ca 620 svenska kronor..ska jag vara ärlig så skrattade jag när pappa berätta de de, snacka om helt hjärn död om man gör så där :P fult av henne, riktigt fult och jag hoppas på gud att karma finns..vad ska han med parfym till? sätta på sig lite parfym så han luktar gott när han sitter där i sin lill hydda? fett synd att vissa känidsar ändast vill visa hur mycket dom har.

/leslie


fadder barnets gåva från carola

fadder barnet pch carola, ser ut som dom ska kyssas hehe, bitch..


Kommentarer
Postat av: maria

Men eftersom det är ett fadderbarn hon har så skickar ju hon pengar och grejer varje månad:P Sedan tror jag inte att hon är så dum att hon BARA tar med sig en parfym när hon vet hur svårt dom har det där nere:P Hon tog säkert med sig fler grejer, tidningar/tv ljuger ju väldigt mycket också :P

2010-02-24 @ 21:10:40
URL: http://evamariadahlgren.blogspot.com
Postat av: leslie

kanske de men jag ser de fortfarande som väldigt fult även fast hon skulle tagit med sig något annat eller om de där va de ända.

2010-02-25 @ 10:57:10
URL: http://jmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0