hm

du är vad du äter...fan va jag älskar de programet, när dom lägger upp allt skit deltagrna ätit på en vecka dang säger jag bara, hur kan en människa äta sååå mycke skit, blir illa mående,,,inte för att jag är så mycke bättre men fan de där är riktigt riktigt överdrivet. idag ska jag bara chilla livet, finns inget jag måste göra så de är hur soft som helst. vet ni vad jag har kommit på att en blogg utan bidler är fan ingen blogg, de är mer en dagbok, därför ska jag bli grym på lägga in bilder...har inga bilder från hur jag såg ut idag men de va typ inge speciellt heller bara lite färger och sånt där fläsh;) så ni får några bilder från spanien..om jag inte lagt in de redan ? äh ni får vell kolla igen ;))

LovE/leslie


johanas tatoo



haha en bild när jag gör min tatuering, minen förklarar ju känslan!

min tatoo :) mycke värt smärtan

Kommentarer
Postat av: a mili hähä

ni har skön blogg. bra ide med att lägga in bilder åh de, tycker alla bloggar borde göra så x) peaceee

2010-01-12 @ 18:07:10
Postat av: leslie

tackar :) ja annars blir de wäääk

2010-01-12 @ 18:21:41
URL: http://jmans.blogg.se/
Postat av: fridayaaaa

sant däär! ja måste också börja lägga in mer bilder.

2010-01-12 @ 20:10:55
URL: http://fantasticplastic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0