hm

dööööööööd till johana och amanda haha, ärligt, jag och melinda ligger i mitt rum försöker sova, vi somnar, sen kommer johana och amanda från ingenstans klockan halv 6 på morgonen och är skit rädda för dom tror de spökar i johanas rum, omg, har aldrig sovit så dåligt med johana kossan i min säng, deras mamma säger jag bara..
idag blire bara plugga och ska även skriva ett cv, jobbigAST..aja ska försöka mig på en ny grej idag också som INGEN SKA BAITA MIG MED, okejjjj???? täker inte säga vad de är jag ska göra här på bloggen för då blir de mer än säkert baitat, nononoono it aint happening!....

peace/leslieee



hahaaa snygg bild nä, hade jag nåt annat? nä, okej hållkäften

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0