Im feelin retro

Shu där,
igår va en soft fredag med nice people:) just nu är jag med meli och vi har nyss gjort en massa pärlplattor, vilket inte är lika roligt längre nu när nästan alla har börjat med de men men va ska man göra..vi försöker komma på nya idéer och motiv o mixa nya färger så våra inte ser ut som alla andras:D fast egna motiv har vi inte kommit så långt på ännu men de kommer höhö.
Här är i alla fall en bild på lite stuffs vi hunnit med idag, ha en bra dag peace!

Tv-test örhängerna är upp och ner så det ser ut som svampar, men de äre inte så ni får titta upponer;) plus att det ser ut som att alla är vita fast dom är ljuslila.

bilder från igår:

Jag och Leslie med ''grillz'' haha ursäkta bilden

Jag och älskling, ser ut som att jag stryper stackarn tihi

Kommentarer
Postat av: g

ahha älskar dig

2010-01-11 @ 11:13:46
Postat av: momooo

hehe ni var ju en av dom som började samtidigt som alla andra LOL

2010-01-20 @ 20:05:00
URL: http://foki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0