john bauer

hade som sagt möte på jb idag, ja vi kom väl fram till att jag ska börja där på måndag i IT-media...Läskigt.......menmen o andra sidan så är det ju faktist den linjen jag vill gå så de ska nog gå bra.

Tänk er själva Johana paparazzi jaga kändisar i häälliwüüüD

höhö, så den här veckan kommer jag att hålla på o lämna tillbaka böcker o sånt jobbigt skit, vet inte ens vart alla böcker är,äshpäsh.Kom nyss hem från gymmet btw, ska fixa en beatch bödy till sommarn -10

have a nnice fucking day

PEACE/ johana A.K.A paparazzi


Kommentarer
Postat av: DEN STARKA OCH OLATA AMANDA

du glöm din beatch body! i din takt kan du ju hoppas på att den dyker upp om 3 år tyyypppp

2010-01-11 @ 19:54:19
Postat av: Anonym

vilket gym tränar du på? :)

2010-01-11 @ 20:17:41
Postat av: JOHANA

KÄFTEN AMANDREW



jag tränar just för tillfället på friskis

2010-01-11 @ 20:50:34
URL: http://jmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0