Kändisgäst - Basaric

"Hon: Jag närmar mig de fyrtio. Han: Från vilket håll?" tunga ord från min homeboy Groucho Marx.

Jag börjar med o tacka Leslie för att hon skänkte en hel jävla 10:a till folket Haiti.. att ni andra inte kan göra likadant förstår jag inte.. en hel fucking 10:a.

Vad fan händer då Sundsvall? Hos mig händer det inte mycket.. nyss kommit hem från Bosnien (se bilderna) och njuter av vädret här..

Jag vet att det är stort för den här bloggen att jag skriver här.. för jag brukar hålla högre klass, den här bloggen är lite lägre klass än min.

Jag orkar fan inte skriva mer.. njut av mina bilder som jag knäppte i Bosnien.

MIN VILLA



MIN SÖTA KUSIN (HON JOBBAR PÅ MCDONALDS)



KÖPTE ÄVEN DOM HÄR




GLÖM INTE CHECKA UT MIN BLOGG SWEDISHIPHOP.BLOGG.SE!

SELAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0