oh snaap

P TO THE ARADISE???;) fan va inlägg de har blivit idag, men har vell haft en hel del å skriva om i guess..JUSTE! tänkte visa ett fynd jag gjorde idag 49 spänn ba, har spanat på den här bra länge, kan mina tjejer intyga om, men grejen är den är inte riktigt min stil, men whatever i can pimp it up med lite smycken och fläsh hår;) blir bra de, längtar till sommaren så jag kan börja använda den här handsome dress! hr får ni bild utan mitt anskite, ville inte fastna på bild idag, vaskamangöra..VÄNTA VÄNTA, HÖRDE JAG PARADISE, HÖÖÖÖRDE JAG PARADISE! wihuuuuuu

respect mah hustla/ leslie


fuck va brun jag är!! tro inte att jag har solat, its all natural ;)


som ni ser har jag vikt  upp den, lite lång är den ju men ska snart ringa nebe så hon kan fixa de åt mig =)


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket gym tränar du? lr din syster

2010-01-12 @ 04:26:05
Postat av: Johana

jag tränar på friskis för tillfälleT:P

2010-01-12 @ 10:03:03
URL: http://jmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0