till alla gulingar,svarta,vita,bruna,gråa,blå whatever

jag är så enormt less på all de här ''blatte snacket''.
svart,gul,vit,syrian,afgan,bosnier,chilenare,alban,svensk,
afrikan,kurd,arab,irnanie. Vi alla lever på samma planet vad äre som gör en svart till mindre värd än en vit person?

Jag vet inte hur många gånger jag ha blivit kallad neger,svartskalle,jävla blatte, nacksta blatte osvosv.

såhär är det.. om man e invandrare här i svergie och inte gör nått speciellt för landet så är man en jävla blatte, om man e invandrare o gör nåt bra för svergie så är man svensk, tex som zlatan..NEJ, zlatan e inte svensk och kommer aldrig bli, han rötter är från hans hemland,hans blod e från hans hemland, ingenting e svenskt med han förutom hans pass, och en jävla massa papper.

Så folk som säger ''men du e ju svensk,du föddes ju här''; s-t-i-c-k å-t h-e-l-v-e-t-e

Hur mycke de än står i mina papper att jag e svensk så kommer jag alltid va chilenare.Chilenare enda in i blodet.
tillexpempel,om en svensk åker till bosninen o blir bosnisk medborgare o har bosniska papper, gör de då honom till bosnier? Nej.

Ni ska veta att jag har ingenting emot vita,och de finns inte bara vita rasister,de finns även svarta gula & bruna rasister. Men varför blir alltid en vit bättre behandlad än en svart tillexempel?

Om ahmed ali ringer till volvo och söker jobb och en dag senare ringer anders andersson, vem får jobbet?
Anders andersson utan tvekan.

Vi va hos en kompis och nåra kill kompisar skulle ta taxin hem, dom ringde och sa att dom va fyra killar(alla svarskallar) när taxin kommer till platsen så säger taxichaffören ''ni får inte åka, ni kommer från nacksta''

jagmenar whata fuck`??????????
så bara för jag är svartskalle o bor i nacksta så betyder de att jag inte är människa?

okej jag förstår om många svenskar kanske blir upprörda nu. Men jag drar inte alla över kanten, alla är inte sånna,så ta inte åt er alla.
En av mina bästa vänner e svensk.
stick åt helvete me all de här skitsnacket

johana singar ut slut.

Kommentarer
Postat av: S

alla vi är världsmedborgare ;D

2010-01-24 @ 19:53:05
URL: http://flyforever.blogg.se/
Postat av: Johana

sanning sarmed, kunde inte sagt de bättre själv...

2010-01-24 @ 20:07:55
URL: http://jmans.blogg.se/
Postat av: johanna

haha skön du är

2010-01-24 @ 20:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0